Monday, December 19, 2011

alamak

alamakkkkkkkkkk...dah lama bertahan dari rasa macam ni. dah puas berjanji dgn diri untuk kebal dan bertahan..tapi tah mcm mana , bulan mengambang jugak kiranya, pommmmmmm, kboooommmm, rasa sedih dan malu dtg lagi.

kenapalah aku selalu lupa dan lupa dan lupa. punyalah menggunung semangat, punyalah tak sabar, punyalah rasa seluruh jiwa seantero dunia, tup tup tup tup....bukan aku punya lah. org lain yang punya juga juga dan juga. aduhai..mcm mana aku tak perasan ...tolonglah kurangkan segala rasa, bukan siapa siapa pun aku ni..bukan dan bukan.

mcm mana nak buat, tak boleh lagi dah tahan. dah berzikir dan baca ayat qursyi.. automatik ,dgn sendiri kejadiannya.
susah!susah! jadi manusia mcm aku ni .

hari ni rasa bersalah pulak.
tak tahulah sampai bila or sampai bila bila pun dah tahu, jgn nak berlagak mcm aku punya 100%. silap rupanya aku..haiyaaaaa, mcm mana nak buang sikit sikit, buang atau simpan, 2 pilihan jer yg ada.

bertenang ...bertenang..tarik nafas dulu..
ingat, dan ingat dan ingat...cari kehidupan sendiri. jgn bergantung dgn org lain. cari part time kalau sengkek, cari kenalan kalau sunyi, cari hiburan kalau sedih...apakah?

arghhhhhh..sudah sudahlah. dilayan beginilah jadinya. pandang depan, simpan azam, ingat dendam.
apapun yg jadi, hukuman tetap hukuman.. tapi jgn mati sblm masa mati!

No comments: