Thursday, December 29, 2011

Nak kawin


tiba tiba bila terbaca berita yg mereka berdua ni nak kawin , aku suka sangat. tak tahu kenapa. cuma dua artis ni pada aku cantik dan handsome .
bila tgk tarikhnya february..aku lagi suka sbb sama bulan aku nikah kawin dulu dulu dan sama bulan aku lahir. sebab tu aku suka february..bagi aku itu bulan cinta...har har haram jadah punya perasan.
tapi bila ada lagi ayat kat situ tulis yg mrk rapat dari BBM ..itu yg buat aku tersentap...mcm trauma segala bila bab2 BBM, sms, fb, ym, skype ....dinyatakan..arghhh..lantaklah..bukan hal aku.
ianya juga mengingatkan aku pada seorg kwn yg minat sgt perasan si lisa surihani ni, tup2 bila minah ni dah umum nak kawin, aku mcm rasakan tentu dia nak ke melaka lepas ni...

2 comments:

adibah said...

aku pun suka sangat diorang kawen.. tarikh nikah diorang,

diorang = 23.2.2012
aku = 22.1.2011

genap setahun sebulan sehari aku kawin.. diorang pun kawin.. (perasan jap..!) hehehe..

selamat tahun baru a.k.u.d.o. :)

A.K.U.D.O said...

wah..cantik satu satu satu kau tu.

selamat tahun baru adib dan selamat ulang tahun perkahwinan yg pertama.