Tuesday, August 25, 2009

lega...

akhirnya aku berjaya menyiapkan rangka ini.
ini setelah aku berhabis tension dan geram
sejuling mata melihat
sekebas jari meng keyi in
sehancur kertas panduan
sepatah pembaris
sekering dakwat
dan seribu ringgit bill talipon....


project seterusnya , macam mana nak meletakan sebarang maklumat di tempat yg betul supaya rangka ini menjadi yang sepatutnya..

8 comments:

Unknown said...

tahniah

mamai said...

la tak banyak lagi tu...masih ada lagi dakwat kat kilang dakwat tu

Sulela said...

Uik...rangka apa yang ko dah buat tu Akudo?

adibah said...

tahniah.. nanti dapur officer boleh jamu keluarga dengan masakan sedap2.. setelah hilang tension dan geram..!

selamat bersahur... :-)

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu bikin rangka dinasour ke...ala mintak rangka dugong je...wah..makin aktif lu skrg....seloka yg bikin wa ketawa..

A.K.U.D.O said...

beruang:
tq tq

mamai:
byk lagi nih, samaada aku terus atau aku cabut nanti..

lela :
Cart of Acc.

adibah:
erk...jgn salah anggap.

pentoi:
tgk kau dah ketawakan aku mcm "king" juga..
tulah kan , nak berblog tapi tak pandai..

shila said...

Kagum...DO yang unik......

A.K.U.D.O said...

shila :

oh...