Tuesday, July 28, 2009

Si Senin

Aku cukup hepi ari senin sbb masa mmg cepat.
Bangun pun awal ari ni sbb ada org nak singgah umah pepagi.Settle ank g sekolah,settle buat kopi,settle antar sikecik kat nursery ,nenong nenong sampai opis dgn 2 bundle bsr buaya.

dgn semangat membara nak update blog baru....isk, bos remind settle payment.
aku part ni mmg 100% kusyuk.member aku cakap,aku dah tak wujud lagi time nih..mau tak, kira salah aku juge yg susah...naik juling mata dan jari aku nih membelek satu satu helaian,ape nak buat manual wooo. fuh ..lega, settle part nih.tgk jam dah 12.30, tapi aku kantoi juge dgn date yg boss aku mention tuh..aku mmg fail bab date nih..entahlah.

.
nak update blog nih...isk...aku kena buat packing nak courier "buaya" ptg nih.ada 18 ekor nih mana nak sumbat! melilau cari box yg padan, last2 aderla yg muat muat.packing lebih kurang,ting tong ting tong ngan cik marina,settle kul 4.30.
nak update blog...isk ...cash flow kena update dulu,waaaaaa.
nak update blog...isk ..email dr taiwan buat aku lemah, kena translate baru faham. oooo T/T tak terima..isk...byk pula org call cari pyment.jwapan mudah..otw.
nak update blog...nak balik umah dah ni..
...kami mau kari ayam...
aku menyiapkan nasi & kari dlm masa 1\2 jam dan suapkan mereka mkn sblum mereka g tuisyen.settle bebudak tu,giliran darling santap..settle kain baju dan pinggan mankuk,settle iron baju...fuh..baru dpt lilek lilek..
nak update blog....beri laluan pada darling huhuhuuuu..
darling tido...baru update dan inilah hasilnyer...

alhamdulilah..a.k.u d.o (direct officer n dapur officer) dapat menjalankan tugasku hari ini.
semoga esok aku menjadi lebih baik dan berbaloi baloi...

2 comments:

mamai said...

buaya tu kalau dapat komisyen tak apa juga...

A.K.U.D.O said...

dapat:
seratus lima puluh seekor